Όροι χρήσης

Σχετικά με το eshop.mymarket.gr

Το www.eshop.mymarket.gr είναι τo ηλεκτρονικo καταστήμα έκθεσης και διάθεσης μέσω του Διαδικτύου των προϊόντων της ελληνικής ανώνυμης εταιρείας «ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ», που εδρεύει στo  Δήμο Μεταμόρφωσης Αττικής, επί της οδού Σωρού, αρ.1 και έχει ως αντικείμενο εργασιών την εμπορία ειδών διατροφής και οικιακής χρήσης, διατηρώντας αλυσίδα υπεραγοράς τροφίμων (Super Market) ανά την Ελλάδα. Πριν ξεκινήσετε την περιήγησή σας στο ηλεκτρονικά μας καταστήματα και πριν από κάθε συναλλαγή σας βεβαιωθείτε ότι έχετε συμβουλευτεί και αποδέχεστε τους κάτωθι όρους και τις προϋποθέσεις που ισχύουν και εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση των ηλεκτρονικών καταστήματων της ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ www.eshop.mymarket.gr. Κάθε χρήση της σελίδας www.eshop.mymarket.gr συνεπάγεται τη ρητή και ανεπιφύλακτη συγκατάθεση και συναίνεσή σας με τους όρους αυτούς.

1. Όροι Χρήσης

Η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω των ηλεκτρονικών της καταστημάτων, σύμφωνα με τις ανάγκες της ή/και τα συναλλακτικά ήθη. Η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρηστές για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή μέσω της ιστοσελίδας των παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν αναφέρεται σε παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη πραγματοποιήσει πριν από τις αλλαγές αυτές. Παρακαλούμε ελέγχετε τακτικά τη σελίδα στο κάτω αριστερά μέρος του site «όροι και προϋποθέσεις» για κάθε αλλαγή ή τροποποίηση.

2. Παρεχόμενες πληροφορίες & διαθεσιμότητα προϊόντων

H ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ δεσμεύεται ως προς την πληρότητα, την εγκυρότητα και την ακρίβεια των πληροφοριών που παρατίθενται στήν ιστοσελίδα eshop.mymarket.gr  και που αφορούν στις παρεχόμενες από τα ηλεκτρονικά καταστήματα της ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ προϊόντα και υπηρεσίες με κάθε επιφύλαξη για τυχόν τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη έχουν προκύψει ακούσια.

3. Περιορισμός ευθύνης

Η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ παρέχει εγγύηση για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων της και εγγυάται ότι θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητάς τους. Η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ ευθύνεται μόνο για δόλο και βαριά αμέλεια σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση παραγγελθέντων προϊόντων και για παραπλανητικές ή λανθασμένες πληροφορίες που η ίδια δίνει ή υπηρεσίες που παρέχει μέσω του δικτυακού τόπου της. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ ουδεμία ευθύνη φέρει για τυχόν τεχνικά προβλήματα παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στους εν λόγω δικτυακούς τόπους ή κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του σε αυτούς και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση των δικτυακών τόπων. Επίσης η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ ουδεμία ευθύνη φέρει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω της ιστοσελίδας του ηλεκτρονικου καταστήματος www.eshop.mymarket.gr

4. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

Η ιστοσελίδα www.eshop.mymarket.gr αποτελεί το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης των προϊόντων της ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ. Όλο το περιεχόμενο της ιστιοσελίδας που αναρτάται από τη ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ, συμπεριλαμβανομένων των εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναλογική / ψηφιακή εγγραφή και μηχανική αναπαραγωγή, διανομή, μεταφορά, μεταφόρτωση (downloading), μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό παροχέα του περιεχομένου των επιμέρους διαδικτυακών τόπων. Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, downloading, ανακοίνωση, διάδοση, μετάδοση ή κάθε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας της ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ ή οιουδήποτε άλλου νόμιμου δικαιούχου των ανωτέρω πνευματικών δικαιωμάτων. Τα ονόματα, οι εικόνες, τα λογότυπα και τα διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν τη ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ ή/και το ηλεκτρονικό της κατάστημα ή/και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτούς καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ ή/και www.eshop.mymarket.gr ή/και των άνω τρίτων μερών και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθέμιτου ανταγωνισμού. Σε κάθε περίπτωση η εμφάνιση και έκθεσή τους στήν ιστοσελίδα www.eshop.mymarket.gr δε θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

5. Υποχρεώσεις Χρήστη

Οι χρήστες της ιστοσελίδας του ηλεκτρονικού καταστήματος www.eshop.mymarket.gr αποδέχονται και δεσμεύονται ότι δε θα χρησιμοποιούν αυτές και το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε παράνομου, βλαβερού, απειλητικού, προσβλητικού, ενοχλητικού, συκοφαντικού, δυσφημιστικού, χυδαίου, άσεμνου ή λιβελογραφικού περιεχομένου. Κάθε τέτοια πράξη αποτελεί παραβίαση του απορρήτου τρίτων, εκφράζει εμπάθεια, φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις και δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο. Το ως άνω περιεχόμενο δεν επιτρέπεται σύμφωνα με τη νομοθεσία και τις κείμενες διατάξεις να μεταδοθεί. Επίσης, δεν επιτρέπεται να παραβιάζει κάθε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, να περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό τη διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα, να παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής και να παρενοχλεί τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο, ή να χρησιμοποιηθεί για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

6. Προσωπικά Δεδομένα

Η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ τηρώντας πιστά τις αρχές που διέπουν την προστασία των προσωπικών δεδομένων που προβλέπονται από τους σχετικούς νόμους και τις διεθνείς συμβάσεις, δεσμεύεται ότι δεν πρόκειται να προβεί σε οποιαδήποτε αθέμιτη και χωρίς την προηγούμενη έγκρισή σας χρήση. Το www.eshop.mymarket.gr με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει, δημοσιοποιεί, πωλεί, ανταλλάσσει τα προσωπικά στοιχεία και τις πληροφορίες που εμπιστεύεστε, παρά μόνον και κατ’ εξαίρεση δύναται να δημοσιοποιήσει προσωπικά σας στοιχεία όταν τούτο επιβάλλεται από Δημόσια Αρχή, δικαστήριο κ.λπ., τηρουμένης πάντα της προβλεπόμενης από το νόμο διαδικασίας. Όλες οι πληροφορίες οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (username/e-mail) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε διασφαλίζουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σας στοιχεία. Συνιστάται η αλλαγή του προσωπικού μυστικού κωδικού ασφαλείας (password) σε τακτά χρονικά διαστήματα για λόγους ασφαλείας. Για τη δική σας ασφάλεια θα πρέπει, επίσης, να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα. Τα προσωπικά σας δεδομένα αποτελούν αποκλειστική σας ευθύνη όσον αφορά στη διατήρηση της μυστικότητας και απόκρυψής τους από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειάς τους ή διαρροής τους θα πρέπει να ενημερώσετε άμεσα τη ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ, σε διαφορετική περίπτωση τo ηλεκτρονικo κατάστημα www.eshop.mymarket.gr και η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ δεν ευθύνονται για τη χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Συνιστάται επίσης η αποφυγή χρήσης των ίδιων και εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (π.χ. ημερομηνία γέννησης). Σε περίπτωση που ξεχάσετε τον κωδικό εισόδου (password), στη σελίδα σύνδεσης στο λογαριασμό σας, υπάρχει ένα κουμπάκι κάτω από το σημείο όπου καταχωρείτε το password σας το οποίο αναγράφει «Ξεχάσατε τον Κωδικό Πρόσβασης?». Το πατάτε και σας εμφανίζεται ένα άλλο σημείο, όπου τοποθετείτε το e-mail με το οποίο πραγματοποιήσατε εγγραφή για να αποσταλεί σε αυτό μια κλείδα επαλήθευσης, με σκοπό να επιλέξετε έναν καινούριο κωδικό πρόσβασης για το λογαριασμό σας.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη κάθε συνδιαλλαγής με το www.eshop.mymarket.gr είναι η εκ μέρους σας γνωστοποίηση κάποιων προσωπικών σας στοιχείων. Κατά τη διάρκεια μιας παραγγελίας, θα ζητηθεί το πλήρες ονοματεπώνυμό σας, η διεύθυνση στην οποία θέλετε να αποσταλούν τα πωλούμενα προϊόντα, ο αριθμός του σταθερού σας τηλεφώνου (ή όποιο άλλο τηλέφωνο θέλετε που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας) και η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail address). Αφού επιβεβαιωθεί η αξία της παραγγελίας σας, οδηγείστε στο επόμενο στάδιο της Πληρωμής (βλ. παρ. 7). Μπορείτε οποτεδήποτε να προβείτε στην αλλαγή των προσωπικών στοιχείων που μας έχετε γνωστοποιήσει ή και να περιορίσετε ή ακυρώσετε τη χρήση κάποιων από τα στοιχεία αυτά. Όλες οι πληροφορίες οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία διασφαλίζονται ως απόρρητες. Οι πληροφορίες που δίνονται ακούσια από τους χρήστες στο www.eshop.mymarket.gr χρησιμοποιούνται προκειμένου να διασφαλίζεται άμεση και ουσιαστική επικοινωνία με την ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ και το www.eshop.mymarket.gr , να παρέχονται απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτουν, και τέλος, να εξυπηρετούνται και να εκτελούνται οι παραγγελίες τους. Οι πληροφορίες που συλλέγονται από το www.eshop.mymarket.gr έχουν ως σκοπό τη μέτρηση του αριθμού επισκεψιμότητας του site, να καθορίσουν τις απαιτήσεις των πελατών για περισσότερα προϊόντα και να διευκολύνουν στις συναλλαγές με την εταιρεία. Σε καμία περίπτωση τα προσωπικά σας στοιχεία δεν διαβιβάζονται σε άλλο οργανισμό ή συνεργάτη της ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ χωρίς την πρότερη συναίνεσή σας, εκτός και αν αυτό απαιτηθεί μέσω της νομίμου οδού. Σε περιπτώσεις που επιτρέπεται ή επιβάλλεται από το νόμο ή βάσει δικαστικής απόφασης, η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ θα προβεί στη συλλογή, χρήση και αποκάλυψη των προσωπικών σας δεδομένων, τα οποία έχουν συλλεχθεί online χωρίς την πρότερη συναίνεσή σας.

7. Διαδικασία Παραγγελίας & Επιλογή-Αγορά προϊόντων:

Επιλέξτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει να αγοράσετε κάνοντας κλικ πάνω στο εικονίδιο του αντικειμένου που επιθυμείτε για να μεταφερθείτε στη συνέχεια στη σελίδα με την αναλυτική περιγραφή του προϊόντος. Στη συγκεκριμένη σελίδα μπορείτε να επιλέξετε την ποσότητα του προϊόντος που θέλετε να αγοράσετε. Αφού επιλέξετε το είδος που σας ενδιαφέρει και την επιθυμητή ποσότητα, πατήστε την επιλογή ‘Προσθήκη στο καλάθι’ και το/τα προϊόν/προϊόντα μεταφέρεται/μεταφέρονται αυτόματα στο καλάθι των αγορών σας. Την ίδια στιγμή εμφανίζεται στην οθόνη σας αναλυτική κατάσταση των προϊόντων που έχετε επιλέξει. Η κατάσταση αυτή είναι προσβάσιμη σε κάθε στάδιο της παραγγελίας σας, ή της πλοήγησής σας στο www.eshop.mymarket.gr . Για την επισκόπηση της κατάστασης των ειδών που έχετε στο καλάθι σας (είδη προς παραγγελία) αρκεί να σύρετε το ποντίκι του υπολογιστή σας πάνω στο εικονίδιο του καλαθιού αγορών το οποίο βρίσκεται άνω δεξιά της οθόνης σας και στο οποίο αναφέρεται το πλήθος των προς αγορά προϊόντων. Την ίδια διαδικασία εφαρμόζετε για κάθε προϊόν που σας ενδιαφέρει να αποκτήσετε.

Ολοκληρώνοντας την παραγγελία σας: Για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, κάνετε επισκόπηση του καλαθιού αγορών σας, όπως περιγράφεται ανωτέρω, και στη συνέχεια επιλέγετε ‘Ολοκλήρωση’ . Αμέσως μεταφέρεστε σε νέα σελίδα όπου αναφέρονται αναλυτικά τα περιεχόμενα του καλαθιού αγορών σας: όνομα προϊόντος, κωδικός, τιμή ανά τεμάχιο, επιθυμητή ποσότητα, μερικό σύνολο, έξοδα αποστολής, έξοδα συσκευασίας, τελικό σύνολο.

Μεταβάλλοντας την ποσότητα αγοράς: Σε περίπτωση που θέλετε να αυξήσετε ή να μειώσετε την ποσότητα σε κάποιο είδος, πληκτρολογείτε την επιθυμητή ποσότητα στο αντίστοιχο πεδίο και στη συνέχεια πατάτε το πλήκτρο ‘ενημέρωση ποσότητας στο καλάθι’ και η ποσότητα των ειδών που σας ενδιαφέρουν ανανεώνεται αυτόματα.

Διαγράφοντας κάποιο από τα προϊόντα που βρίσκονται στο καλάθι αγορών: Σε περίπτωση που επιθυμείτε να διαγράψετε από την παραγγελία σας κάποιο από τα προϊόντα που έχετε επιλέξει, πατάτε το πλήκτρο ‘διαγραφή προϊόντος από το καλάθι’ και αυτό αφαιρείται αυτόματα από τη λίστα των αγορών σας.

Εφόσον καταλήξετε στα είδη και τον επιθυμητό αριθμό προϊόντων που θέλετε να παραγγείλετε, προχωράτε στο ‘Ολοκλήρωση Παραγγελίας’ κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο κουμπί. Αμέσως εμφανίζονται όλες οι πληροφορίες σχετικά με τον πελάτη (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνα) και τη μέθοδο πληρωμής.

Επιλογή τρόπων πληρωμής: Για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία παραγγελίας, επιλέγετε έναν από τους τρόπους πληρωμής που προτείνονται. 

Επιτυχής καταχώριση της παραγγελίας: Η παραγγελία σας θεωρείται ότι έχει καταχωρηθεί επιτυχώς στο σύστημά μας όταν σας σταλεί ενημερωτικό email στο λογαριασμό σας, με τις αναλυτικές πληροφορίες σχετικές με την αγορά σας. Η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας. Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ' όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωσή σας, σε περίπτωση που δε λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.

 Όλες οι προσφορές ισχύουν για προκαθορισμένη χρονική περίοδο υπό την προϋπόθεση ότι και το προσφερόμενο είδος είναι σε διαθεσιμότητα και εφόσον υπάρχει απόθεμα. Η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ μπορεί, κατά την εμπορική της πολιτική, να καθορίζει το μέγιστο αριθμό τεμαχίων ανά συναλλαγή σε περιπτώσεις προσφορών. Η χρέωση θα γίνεται με βάση τις τιμές που ίσχυαν και ήταν αναρτημένες στο eshop.mymarket.gr κατά την ημερομηνία και ώρα υποβολής της παραγγελίας.

Εξαίρεση: Τα φρέσκα προϊόντα και συγκεκριμένα κρέας/ψάρια/φρούτα/λαχανικά/τυριά λόγω της φύσης τους θα ζυγίζονται κατά την ημέρα εκτέλεσης της παραγγελίας και ως εκ τούτου η τιμή θα διαμορφώνεται με βάση την τιμή που ισχύει κατά την ημέρα εκτέλεσης της παραγγελίας. Ο χρήστης, αν το επιθυμεί, μπορεί να ενημερώνεται από το ηλεκτρονικό κατάστημα με επίσκεψη σε αυτό κατά την ημέρα εκτέλεσης της παραγγελίας.

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν παραδίδει παραγγελίες με αξία κάτω των 25€. Στην Αττική, Θεσσαλονίκη και Πάτρα υπάρχει χρέωση μεταφορικών 2€ για παραγγελίες από 25,01€ έως 58,99€. Για όλες τις παραγγελίες από 59€ και άνω τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ και δεν υπάρχει κόστος εάν επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την "αντικαταβολή". Στην υπόλοιπη Ελλάδα  υπάρχει χρέωση μεταφορικών 4€ για παραγγελίες από 25,01€ έως 79,99€. Για όλες τις παραγγελίες από 80€ και άνω τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ! Εάν επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την "αντικαταβολή" υπάρχει μια επιπλέον χρέωση 3€.

Η μέγιστη ποσότητα αγοράς είναι 12 τεμάχια.

Για τα προϊόντα επί ζυγίω, η μέγιστη ποσότητα αγοράς είναι ίση με το 12πλάσιο της ελάχιστης ποσότητας την οποία μπορεί κάποιος να αγοράσει. Η ελάχιστη ποσότητα αγοράς διαφέρει από ζυγιζόμενο σε ζυγιζόμενο προϊόν.

Στα προϊόντα επί ζυγίω, το τελικό βάρος μπορεί να παρεκκλίνει της ποσότητας κατά τη στιγμή της παραγγελίας με διαφορά σε +-10% περίπου. Κατά την αποδοχή των όρων του eshop.mymarket.gr ο χρήστης αυτόματα αποδέχεται την απόκλιση αυτή. Επομένως, η τελική χρέωση των προϊόντων επί ζυγίω θα είναι με βάση το τελικό βάρος τους και την τιμή ημέρας τη στιγμή εκτέλεσης της παραγγελίας. Σε περίπτωση που κάποια από τα προϊόντα  είναι σε έλλειψη την ημέρα εκτέλεσης της ηλεκτρονικής παραγγελίας, η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ θα επικοινωνεί με τον πελάτη ώστε να προτείνονται οι εξής επιλογές: η αντικατάσταση του είδους που είναι σε έλλειψη με άλλο αντίστοιχο, η μερική εκτέλεση της παραγγελίας ή η υπαναχώρησή του και ακύρωση της ηλεκτρονικής παραγγελίας.

Η παράδοση των προϊόντων και των παραγγελιών γίνεται αποκλειστικά σε πλαστικές επαναχρησιμοποιήσιμες σακούλες και δε δύναται άλλη επιλογή παράδοσης των προϊόντων. Οι σακούλες αυτές θα χρεώνονται στην τιμή των 0,07€ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.) έκαστη. Και υπόκεινται σε τιμολόγηση, σύμφωνα με την υπ'αρ. 180036/952/10.08.2017 Κοινή Υπουργική Απόφαση, η οποία έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ Β' 2812/10.08.2017). Πριν από την ολοκλήρωση κάθε παραγγελίας, θα υπάρχει ξεκάθαρη αναφορά στο συνολικά εκτιμώμενο κόστος σακουλών. Το κόστος αυτό θα είναι κάθε φορά εκτιμώμενο καθώς το μέγεθος της παραγγελίας θα καθορίζει κάθε φορά πόσες πλαστικές σακούλες θα χρησιμοποιηθούν για την παράδοση της παραγγελίας.

Η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται σε όλη την Ελλάδα, στον τόπο που εσείς υποδεικνύετε στη φόρμα παραγγελίας. Για τις δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να διαφέρει.  Επίσης, για τις μεταφορές σε νησιωτικούς προορισμούς απαιτούνται τουλάχιστον 48 ώρες. Η εταιρία ουδεμία ευθύνη φέρει για τυχόν καθυστερήσεις οφειλόμενες σε λόγους ανωτέρας βίας, όπως ενδεικτικά απεργίες, ακραία καιρικά φαινόμενα, φυσικές καταστροφές, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, σημαντικές διακυμάνσεις στη συναλλαγματική ισοτιμία, αιφνίδιες κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις. 

8. Τρόποι Πληρωμής & Ασφάλεια Συναλλαγών

Αφού επιβεβαιώσετε τα είδη και την ποσότητα που επιθυμείτε να αποκτήσετε, ολοκληρώνετε την παραγγελία σας επιλέγοντας τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής. Το ηλεκτρονικό καταστήμα www.eshop.mymarket.gr επιτρέπει την πληρωμή με τους κάτωθι τρόπους:

  • Για Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα

Μπορείτε να πληρώσετε είτε με μετρητά είτε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, τη στιγμή της παράδοσης στην πόρτα σας.

  • Για την υπόλοιπη Ελλάδα

Μπορείτε να πληρώσετε είτε με μετρητά στην πόρτα σας, είτε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα ή Paypal ή τραπεζικό έμβασμα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

 

Το ηλεκτρονικό καταστήμα www.eshop.mymarket.gr δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες VISA, EUROLINE, DINERS και MASTERCARD. Η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφάλειας των Προσωπικών Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια.

Όλες οι συναλλαγές που εκτελούνται με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της Τράπεζας Alpha Bank. Για την Alpha Bank η ασφάλεια των συναλλαγών αποτελεί πρώτη προτεραιότητα και γι αυτό οι επενδύσεις της σε αυτό τον τομέα υπήρξαν και συνεχίζουν να είναι ιδιαίτερα σημαντικές. Η υιοθέτηση τεχνολογίας αιχμής με πρωτόκολλα επικοινωνίας και μηχανισμούς ταυτοποίησης μοναδικά για τα ελληνικά δεδομένα καθιστούν την Alpha Bank πρωτοπόρο στη διασφάλιση των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Προκειμένου να διεκπεραιωθούν οι παραγγελίες μέσω πιστωτικής κάρτας, απαιτείται συλλογή των προσωπικών σας στοιχείων. Οποιοδήποτε δικαιολογητικό και έγγραφο ενδέχεται να ζητηθεί για να πιστοποιήσει και να δηλώσει την ταυτότητα του πελάτη παραμένει αυστηρά απόρρητο και ελέγχεται μόνο από την Alpha Bank. Η προσκόμιση των προσωπικών δεδομένων εκ μέρους του χρήστη σημαίνει ότι συναινεί τα δεδομένα αυτά να χρησιμοποιηθούν από την Τράπεζα Alpha Bank για τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω. Σε καμία άλλη περίπτωση τα προσωπικά στοιχεία δεν διαβιβάζονται ή κοινοποιούνται χωρίς την πρότερη συναίνεση του χρήστη και εξασφαλίζονται οι προϋποθέσεις που διασφαλίζουν ότι τα προσωπικά δεδομένα δεν υφίστανται οποιαδήποτε παράνομη επεξεργασία. Για οποιαδήποτε απορία ή πρόταση ή δήλωση που σχετίζεται με αυτά τα θέματα παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Τράπεζα Alpha Bank. Σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο χρήστης διατηρεί το δικαίωμα ενημέρωσης ή και αντίρρησης στην περαιτέρω επεξεργασία των στοιχείων του σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Η Alpha Bank​ εγγυάται τις συναλλαγές σας μέσω e-Banking Ενδεικτικά αναφέρονται τα μέτρα που λαμβάνει η Τράπεζα έτσι ώστε να προστατεύσει τις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές:

Ταυτοποίηση Τράπεζας Η ιστοσελίδα στην οποία καταχωρείτε τους κωδικούς της πιστωτικής κάρτας εισόδου είναι πιστοποιημένη από έναν ανεξάρτητο παροχέα πιστοποίησης (Trusted Third Party). Η Alpha Bank έχει επιλέξει την εταιρία Verisign ως πάροχο πιστοποίησης της ταυτότητάς της στο διαδίκτυο. Όταν βρίσκεστε σε ασφαλείς ιστοσελίδες, εμφανίζεται το εικονίδιο Αυτόματη Αποσύνδεση Χρήστη Μια επιπλέον δικλείδα ασφαλείας αποτελεί η αυτόματη αποσύνδεση χρήστη. Η ολοκλήρωση μιας συναλλαγής επιτρέπεται μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό όριο (δεκαπέντε λεπτά) μετά τη λήξη του οποίου το σύστημα αποσυνδέει τον χρήστη αυτόματα. Εξασφάλιση της μεταφοράς δεδομένων Μια επιπρόσθετη δικλείδα ασφαλείας, με την οποία εξασφαλίζεται το απόρρητο κατά τη μεταφορά των δεδομένων, είναι η κρυπτογράφησή τους. Η Alpha Bank χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο επικοινωνίας SSL (Secure Sockets Layer) μαζί με τηνκρυπτογράφηση στα 128bit το οποίο εξασφαλίζει την ασφάλεια των συναλλαγών μέσω διαδικτύου. Η κρυπτογράφηση με 128bit σημαίνει ότι υπάρχουν 2128 πιθανά κλειδιά που χρησιμοποιούνται για την κρυπτογράφηση των μηνυμάτων από τον Internet Explorer στον server της τράπεζας. Για αυτόν τον λόγο, η κρυπτογράφηση στα 128bit θεωρείται πρακτικά αδύνατο να παραβιαστεί. Μπορείτε να αναγνωρίσετε εάν η σελίδα η οποία βρίσκεται είναι ασφαλής, καθώς το πρωτόκολλο που εμφανίζεται με την διεύθυνση της τράπεζας μετατρέπεται από «http» σε «https» και εμφανίζεται παράλληλα και το χαρακτηριστικό εικονίδιο με το λουκέτο στο κάτω μέρος της σελίδας. Ελεγχόμενη πρόσβαση στα συστήματα της τράπεζας Η πρόσβαση στα συστήματα της Alpha Bank (servers) προστατεύεται από τελευταία τεχνολογία Firewall, η οποία επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών απαγορεύοντας, παράλληλα, την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της Τράπεζας σε μη αναγνωρισμένους χρήστες.

Πληρωμή με PayPal™:Το PayPal™ είναι μια Online υπηρεσία η οποία χρησιμοποιείται ευρέως για τις εμπορικές συναλλαγές στο διαδίκτυο. Αφού πληρώσετε με πιστωτική κάρτα μέσω PayPal™ γίνεται και η αποστολή της παραγγελίας σας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες του PayPal™ επισκεφθείτε τον ιστότοπο: www.paypal.com Πληρωμή με αντικαταβολή: Πληρωμή τοις μετρητοίς στον αντιπρόσωπο της εταιρείας Courier.

9. Επιστροφή–Αντικατάσταση Προϊόντων

  • Για  Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα

 

Επιστροφές εμπορευμάτων:

Επιστροφές μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας γίνονται μόνο σε προϊόντα τα οποία είναι μη αλλοιώσιμα και πρέπει να πληρούν τις εξής προϋποθέσεις:

α) Είναι σε καλή κατάσταση προς πώληση,

β) δεν είναι κοντολήξιμα,

γ) σε περίπτωση προϊόντος προσφοράς 1+1, επιστρέφονται και τα δύο προϊόντα.

Η δήλωση προϊόντων προς επιστροφή γίνεται με επικοινωνία που κάνει ο πελάτης με το τηλεφωνικό κέντρο. Εξαίρεση αποτελούν επιστροφές που πιστοποιούνται κατευθείαν από τον Οδηγό με την παράδοση τον προϊόντων (καταστροφή κατά την μεταφορά).

 

Επιστροφές εμπορευμάτων μετά την παράδοση της παραγγελίας λόγω λάθος επιλογής πελάτη

Στην περίπτωση που ο πελάτης, μετανιώσει για την αγορά προϊόντων, επικοινωνεί με το τηλεφωνικό  κέντρο εξυπηρέτησης παραγγελιών. Δηλώνει το προϊόν το οποίο θέλει να επιστρέψει και από εκεί του δίνονται δύο επιλογές εξυπηρέτησης: α) Επιστροφή του προϊόντος σε διάστημα 15 ημερών με την απόδειξη του σε κατάστημα ίδιας κατηγορίας με αυτή που ανήκει το Hub και β) Επιστροφή του προϊόντος με την επόμενη παραγγελία.

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να επιστρέψει προϊόν με την επόμενη παραγγελία, το τηλεφωνικό κέντρο καταγράφει το προϊόν που είναι προς επιστροφή και ενημερώνει με e-mail το κατάστημα. 

Με την παράδοση της παραγγελίας ο οδηγός, παραλαμβάνει το προϊόν και το επιστρέφει στο κατάστημα.

Επιστροφές μετά την παράδοση της παραγγελίας λόγω λάθος καταστήματος

Για επιστροφές που οφείλονται σε λάθος καταστήματος, ο πελάτης επικοινωνεί με το τηλεφωνικό  κέντρο εξυπηρέτησης παραγγελιών. Δηλώνει το προϊόν το οποίο του έχει γίνει λάθος και από εκεί του δίνονται δύο επιλογές εξυπηρέτησης: α) Επιστροφή του προϊόντος σε διάστημα 15 ημερών με την απόδειξη του σε κατάστημα ίδιας κατηγορίας με αυτή που ανήκει το Hub και β) Επιστροφή του προϊόντος με την επόμενη παραγγελία..

Επιστροφές με ποιοτικό πρόβλημα

Η δήλωση ποιοτικού προβλήματος γίνεται από τον πελάτη στο τηλεφωνικό κέντρο το οποίο με την σειρά του ενημερώνει το κατάστημα μέσω e-mail και τηλεφωνικά. Η Διεύθυνση του καταστήματος - Hub κάνει άμεση τηλεφωνική επικοινωνία με τον πελάτη και  δρομολογεί την επιστροφή του προϊόντος στο πρώτο διαθέσιμο slot .

  • Για την υπόλοιπη Ελλάδα

 

Στην www.eshop.mymarket.gr παρέχουμε το δικαίωμα αλλαγής/επιστροφής του προϊόντος εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων χωρίς επιπλέον επιβάρυνση με έξοδα μεταφοράς. Για την επιστροφή των προϊόντων σας παρακαλείστε να δηλώσετε την πρόθεσή σας αυτή στην αντίστοιχη σελίδα του site, και η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ θα αναλάβει την παραλαβή του προϊόντος χωρίς να επιβαρυνθείτε τα έξοδα αποστολής. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγιστεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και θα πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης, την κάρτα αλλαγής, ή το τιμολόγιο αγοράς. Το δικαίωμα αλλαγής/ επιστροφής αφορά ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (πχ επί αξεσουάρ του προϊόντος). Το ποσό που θα πιστωθεί το καλάθι σας μετά την επιστροφή του προϊόντος θα είναι το ανάλογο του τιμήματος που σας έχει χρεωθεί κατά την αγορά του προϊόντος (δεν συνυπολογίζονται τα έξοδα μεταφοράς, εάν υπάρχουν).

Για την επεξεργασία του αιτήματος και την πραγματοποίηση της πιστωτικής εγγραφής στο καλάθι σας απαιτούνται 7 εργάσιμες ημέρες. Ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί με μήνυμα στην ηλεκτρονική του διεύθυνση ή τηλεφωνικώς μόλις έχει γίνει η πλήρης επεξεργασία του αιτήματος αλλαγής/επιστροφής. Σε περίπτωση επιστροφής κάποιου προϊόντος/προϊόντων κατά τα ανωτέρω, και εφόσον επιλέξετε την επιστροφή του καταβληθέντος ποσού και όχι την αλλαγή του προϊόντος με άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, εφόσον η παραγγελία πληρώθηκε μέσω πιστωτικής κάρτας, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στη χρεωθείσα πιστωτική κάρτα εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος, ενώ σε περίπτωση που η παραγγελία είχε πληρωθεί μέσω αντικαταβολής, η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος, με πίστωση του λογαριασμού του οποίου είστε δικαιούχος, και που θα μας υποδείξετε και θα μας γνωστοποιήσετε εγγράφως. Θα πρέπει να τονίσουμε ότι η επιστροφή των χρημάτων είναι ανέξοδη, δηλαδή σας επιστέφουμε ολόκληρη την αξία του προϊόντος που επιστρέφετε. Σε περίπτωση που αποδεδειγμένα η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα εκ μέρους της εταιρείας, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος είναι κατεστραμμένο ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος του, ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την αντικατάσταση με το αρχικώς παραγγελθέν προϊόν ή με άλλο μέχρι του ποσού του καταβληθέντος τιμήματος, είτε να ζητήσει την επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ Σας ενημερώνουμε ότι , σύμφωνα με το Ν. 2251/1994, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, ως καταναλωτές έχετε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσετε από την εξ αποστάσεως σύμβαση, χωρίς να αναφέρετε τους λόγους, και εμείς θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας. Για τις συμβάσεις πώλησης η προθεσμία αυτή λήγει δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές μέρες από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο αποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από το μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών. Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης επιλέγοντας έναν από τους εξής τρόπους: 1) χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας, 2) κάνοντας οποιαδήποτε άλλη σαφή δήλωση που να παρουσιάζει την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις: συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία την προμήθεια οινοπνευματωδών ποτών, η τιμή των οποίων έχει συμφωνηθεί κατά τη στιγμή της σύναψης της σύμβασης πώλησης, η παράδοση των οποίων μπορεί όμως να πραγματοποιηθεί μόνο μετά από 30 ημέρες και η πραγματική τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις στην αγορά, τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά την προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση την προμήθεια εφημερίδων και παντός είδους περιοδικών, εξαιρουμένων των συνδρομητικών συμβάσεων για την προμήθεια αυτών των εντύπων συμβάσεις συναφθείσες σε δημόσιο πλειστηριασμό την παροχή στέγασης πλην για σκοπούς κατοικίας, μεταφοράς αγαθών, υπηρεσιών ενοικίασης αυτοκινήτων, εστίασης ή υπηρεσιών σχετιζόμενων με δραστηριότητες αναψυχής, εάν η σύμβαση προβλέπει συγκεκριμένη ημερομηνία ή προθεσμία εκτέλεσης την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμά του υπαναχώρησης.

Για την επιστροφή ελαττωματικών ειδών, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ στο τηλέφωνο 801-111-81920 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eshop.mymarket.gr. Υπενθυμίζουμε ότι ο πωλητής ευθύνεται για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα. Τα δικαιώματα του καταναλωτή τελούν υπό την προστασία των σχετικών διατάξεων του νόμου 2251/1994 για την Προστασία του Καταναλωτή (ΦΕΚ Α΄191/16.11.1994) όπως αυτό σήμερα ισχύει. Για κάθε θέμα που δεν αναφέρεται ρητώς στους παρόντες όρους χρήσης, εφαρμόζεται η κείμενη νομοθεσία.

10. Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε μέχρι την καταχώρηση των στοιχείων σας στις αντίστοιχες σελίδες πληρωμής της Alpha Bank και του PayPal™. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κλείσετε τη σελίδα, ή να κάνετε “click” σε οποιοδήποτε σύνδεσμο σας μεταφέρει εκτός διαδικασίας παραγγελίας. Εάν ολοκληρώσατε τη διαδικασία και επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας σας παρακαλούμε για την άμεση επικοινωνία σας με την ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ στο τηλέφωνο 210-6027900 ή 801-111-81920 ή την αποστολή μηνύματος στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eshop.mymarket.gr.

11. Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παράδοση της παραγγελίας σας ενδέχεται να καθυστερήσει σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων. Επίσης, μπορεί να καθυστερήσει σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα. Σε περίπτωση που το προϊόν που παραγγείλατε έχει εξαντληθεί, υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

12. Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών

Από 15/02/2016 λειτουργεί η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution - ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που επιτρέπει τόσο σε καταναλωτές όσο και σε εμπόρους να επιλύουν ηλεκτρονικά τις διαφορές τους είτε αυτές αφορούν σε εγχώριες είτε σε διασυνοριακές συναλλαγές. Η ΗΕΔ συνδέεται απευθείας με τους αρμόδιους φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) σε κάθε χώρα, οι οποίοι αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση των καταγγελιών. Κάθε φορέας επίλυσης διαφορών εφαρμόζει τους δικούς του κανόνες και διαδικασίες. Αυτοί είναι συνήθως απλούστεροι, ταχύτεροι και λιγότερο δαπανηροί από ό, τι η προσφυγή στο δικαστήριο. Ωστόσο, η επιλογή του φορέα πρέπει να συμφωνηθεί και από τα δύο συμβαλλόμενα μέρη. Στην Ελλάδα οι αρμόδιοι φορείς είναι Α) η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html και Β) ο Μεσολαβητής Τραπεζικών - Επενδυτικών Υπηρεσιών http://www.hobis.gr/ .

Η διαδικασία πραγματοποιείται σε τέσσερα στάδια: 1) Υποβολή καταγγελίας, 2) Συμφωνία σχετικά με έναν φορέα επίλυσης διαφορών, 3) Διεκπεραίωση της καταγγελίας από τον φορέα επίλυσης διαφορών, 4) Αποτέλεσμα και περάτωση της καταγγελίας. Η διαδικασία είναι εύκολη, ολοκληρώνεται ηλεκτρονικά και εξυπηρετεί όλες τις χώρες της ΕΕ. Ο φορέας οφείλει να αποφασίσει εντός 90 ημερών.

Η ΗΕΔ εντάσσεται στο πλαίσιο της Οδηγίας 2013/11/ΕΚ http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32013L0011&from=EN&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=ODR_briefing

η οποία πρόσφατα εναρμονίστηκε στην ελληνική νομοθεσία (με την ΚΥΑ 70330/2015) και προβλέπει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της ΕΕ.

Για πρόσβαση στην πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Σας επισημαίνουμε ότι στην πλατφόρμα ΗΕΔ διατίθενται online παρουσιάσεις εκμάθησης και εγχειρίδια χρήσης της πλατφόρμας https://webgate.ec.europa.eu/odr/userguide/ καθώς και απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.help.faq&reload=false

13. Ενημερωτικά e-mail και newsletters

Η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ ανά τακτά χρονικά διαστήματα στέλνει ενημερωτικά email, εφόσον επιθυμείτε να λαμβάνετε τα νέα της εταιρείας. Το ίδιο ισχύει και εάν έχετε επιλέξει να εγγραφείτε στο Νewsletter. Η ενημέρωση από το www.eshop.mymarket.gr  γίνεται μόνο εάν εσείς επιλέξετε και για όσο χρόνο επιθυμείτε. Η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ δεν ευθύνεται για την αποτυχία παράδοσης των newsletter στον προορισμό τους, αν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια με τους ISP’s (Internet Service providers) Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά e-mail στέλνοντας e-mail στο info@eshopmymarket.gr Η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ, www.eshop.mymarket.gr χρησιμοποιούν πάροχο (3rd party company) για την αναγνώριση (tracking) των παραληπτών των newsletter. Σε καμία περίπτωση όμως δεν αποκαλύπτουν σε τρίτους προσωπικά στοιχεία και πληροφορίες σχετικά με όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας κλπ.