Συχνές Ερωτήσεις

FAQ

Καλώς ήρθατε στο Eshop.mymarket.gr 

 1. Τι είναι το Eshop.mymarket.gr  

To Eshop.mymarket.gr  δημιουργήθηκε από τη συνένωση του WeLoveSupermarket.gr , του 1ου online σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, με τα καταστήματα My Market και είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ My Market ! Σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε το σύνολο των αγορών σας 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα από την άνεση του σπιτιού ή του γραφείου σας ή από το κινητό σας, χωρίς χάσιμο χρόνου και περιορισμό ωραρίου καταστημάτων. 

Σκόπος μας είναι να σας προσφέρουμε μια προσωποποιήμενη και άριστη αγοραστική εμπερία και να στείλουμε τα προιόντα που θα επιλέξετε, στην πόρτα σας σε ΟΛΗ την Ελλάδα! 

 2. Μπορώ να παραγγείλω όπου κι αν βρίσκομαι στην Ελλάδα;

Φυσικά! Είμαστε το μοναδικό ηλεκτρονικό κατάστημα αλυσίδας σούπερ μάρκετ που παρέχουμε την υπηρεσία παράδοσης των αγορών σας στην πόρτα σας σε ΟΛΗ την Ελλάδα! 

3. Τι προιόντα μπορώ να αγοράσω ηλεκτρονικά;

Χιλιάδες διαφορετικά είδη σούπερ μάρκετ με μοναδικές προσφορές σας περιμένουν να τα προσθέσετε στο "καλάθι" σας.

Στην Αττική, τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα, θα βρείτε το σύνολο των προιόντων μας! Φρέσκα τρόφιμα (συσκευασμένα ή κοπής), φρέσκο γάλα, φρούτα, λαχανικά, ψάρια ακόμα και παγωτά καθώς και βρεφικά, είδη καθαριότητας σπιτιού, προσωπικής φροντίδας, κάβας. Εν ολίγοις, ό,τι θα βρίσκατε σε ένα μεγάλο σούπερ μάρκετ. 

Στην υπόλοιπη Ελλάδα, θα βρείτε το σύνολο των προιόντων μας, εξαιρουμένων των φρέσκων, νωπών και κατεψυγμένων. 

4. Θα βρω τις ίδιες προσφορές που υπάρχουν στα καταστήματα My Market;

Ναι, θα βρείτε τις ίδιες προσφορές που υπάρχουν στα καταστήματα My Market. Η ποικιλία και η διαθεσιμότητα των προιόντων, όμως, μπορεί να διαφέρει σε περίπτωση εξάντλησης αποθεμάτων ή διαφορετικής ποικιλίας ειδών κατά περίπτωση.  

Ειδικά για τα φρέσκα προϊόντα και συγκεκριμένα κρέας, πουλερικά, ψάρια, φρούτα, τυριά και αλλαντικά, λόγω της φύσης τους θα ζυγίζονται κατά την ημέρα εκτέλεσης της παραγγελίας και ως εκ τούτου η τιμή θα διαμορφώνεται με βάση την τιμή που ισχύει κατά την ημέρα εκτέλεσης της παραγγελίας.

5. Μπορώ να δω κάπου μαζεμένες όλες τις προσφορές;

Φροντίσαμε να μπορείτε να τις βρίσκετε απλά και εύκολα δημιουργώντας την ενότητα "Προσφορές" στο επάνω αριστερό μέρος της κεντρικής μας σελίδας. Φυσικά, θα ενημερώνεστε τακτικά και από τις διαφημιστικές καταχωρήσεις στις σελίδες του site. 

6. Πώς μπορώ να πληρώσω;

Στην Αττική, τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα μπορείτε να πληρώσετε είτε με μετρητά είτε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, τη στιγμή της παράδοσης στην πόρτα σας. 

Στην υπόλοιπη Ελλάδα, μπορείτε να πληρώσετε είτε με μετρητά στην πόρτα σας, είτε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα ή Paypal ή τραπεζικό έμβασμα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

7. Πότε παραδίδετε την παραγγελία μου; Μπορώ να κανονίσω ραντεβού για να μη σπαταλώ το χρόνο μου;

Εδώ κανονίζετε τα πάντα εσείς! Εσείς θα μας υποδείξετε ποιά ημέρα και ώρα επιθυμείτε την παράδοση της παραγγελίας σας.

Στην Αττική, Θεσσαλονίκη και Πάτρα μπορείτε να επιλέξετε την επιθυμητή ώρα παράδοσης , επιλέγοντας το διαθέσιμο χρονικό διάστημα που σας βολεύει. Οι παραδόσεις γίνονται με τον δικό μας στόλο ειδικά διαμορφωμένων αυτοκινήτων, που εγγυώνται τη φρεσκάδα και τη σωστή συντήρηση όλων των προιόντων.

Στην υπόλοιπη Ελλάδα, για παραγγελίες που υποβάλλονται μέχρι τις 13:00, η παράδοση θα γίνεται 1-3 ημέρες μετά με υπηρεσία courier. Στις δυσπροσιτες περιοχές, ενδέχεται ο χρόνος παράδοσης να επιμηκυνθεί.

8. Υπάρχει κάποιο ελάχιστο όριο παραγγελίας; Υπάρχουν χρεώσεις μεταφορικών ή αντικαταβολής;

Υπάρχει ένα ελάχιστο όριο παραγγελλίας 25€.

Στην Αττική, Θεσσαλονίκη και Πάτρα υπάρχει χρέωση μεταφορικών 2€ για παραγγελίες από 25,01€ έως 58,99€. Για όλες τις παραγγελίες από 59€ και άνω τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ και δεν υπάρχει κόστος εάν επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την "αντικαταβολή".

Στην υπόλοιπη Ελλάδα  υπάρχει χρέωση μεταφορικών 4€ για παραγγελίες από 25,01€ έως 79,99€. Για όλες τις παραγγελίες από 80€ και άνω τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ! Εάν επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την "αντικαταβολή" υπάρχει μια επιπλέον χρέωση 3€. 

9. Πώς κάνω "Εγγραφή" στο MyMarket.gr ;

Για να κάνετε τις αγορές σας από το MyMarket.gr πρέπει να κάνετε την απαραίτητη εγγραφή. Η εγγραφή σας, όχι μόνο σας επιτρέπει να προχωρήσετε στην παραγγελία σας και να ζήσετε όλοι την αγοραστική εμπειρία online, αλλά σας δίνει τη δυνατότητα να βλέπετε και να παραγγέλνετε μόνο τα προιόντα που είναι διαθεσιμα στην περιοχή που θέλετε να παραδοθεί η παραγγελία σας, μέσω μίας ειδικής εφαρμογής αναγνώρισης διαθέσιμων προιόντων ανά ΤΚ και κατάστημα που σας εξυπηρετεί! Ακόμα, σας επιτρέπει να δείτε όλο το ιστορικό των παραγγελιών σας με τα προιόντα που επιλέξατε και την αξία που χρεωθήκατε. Με αυτό τον τρόπο, έχουμε εξασφαλίσει για εσάς μια προσωποποιημένη διαδικασία αγορών! Καθίστε αναπαυτικά στον καναπέ σας ή στο γραφείο σας και ξεκινήστε τη διαδικασία εγγραφής σε 3 μόλις βήματα:

  • στο επάνω μέρος της κεντρικής σελίδας, κάντε κλικ πάνω στη "Σύνδεση/Εγγραφή" και στη νέα σελίδα επιλέξτε "Κάντε εγγραφή" στο πεδίο "Νέος πελάτης;"
  • στη νέα σελίδα, συμπληρώστε όλα τα "Στοιχεία Επικοινωνίας" και "Στοιχεία Σύνδεσης" και, αν θέλετε, τα "Προαιρετικά στοιχεία" που ζητούνται
  • στο τέλος της σελίδας, κάντε κλικ στη "Δημιουργία νέου λογαριασμού" και τελειώσατε 

Μόλις ολοκληρώσετε τη διαδικασία, ένα email επιβεβαίωσης θα σταλεί στο email που δηλώσατε. 

10. Ωραία! Τελείωσα με την εγγραφή. Την επόμενη φορά, πώς θα με "αναγνωρίσει" to MyMarket.gr ; 

Πολύ απλά! 

Κάντε κλικ στη "Σύνδεση/Εγγραφή" στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας και συμπληρώστε τα πεδία "Όνομα χρήστη ή email" και "Συνθηματικό", κάντε κλικ πάνω στο "Είσοδος" και...τέλος! 

Το MyMarket.gr θα σας αναγνωρίσει και θα προβάλει αυτόματα μόνο τα διαθέσιμα προιόντα της περιοχής που θέλετε να παραδοθεί η παραγγελία σας. Θα μπορείτε ακόμα, να βλέπετε όλο το ιστορικό των παραγγελιών σας καθώς και όλες τις "Λίστες" σας.

Αυτό θα πει... Μy online σούπερ μάρκετ! 

11. Γίνεται να τροποποιήσω τα στοιχεία που έχω δώσει; 

Ασφαλώς! 

Mόλις το MyMarket.gr σας "αναγνωρίσει", σας κατευθύνει σε μια σελίδα με τα στοιχεία σας. Εκεί μπορείτε να αλλάξετε ό,τι επιθυμείτε και να κάνετε κλικ πάνω στο "Αποθήκευση" στο κάτω μέρος της σελίδας.

12. Μπορώ να προσθέσω κι άλλες διευθύνσεις παράδοσης, όπως για παράδειγμα το εξοχικό μου; 

Φυσικά! 

Μόλις συνδεθείτε και το MyMarket.gr σας "αναγνωρίσει", σας κατευθύνει σε μια σελίδα με τα στοιχεία σας. Εκεί, κάντε κλικ πάνω στην "Ατζέντα διευθύνσεων" και μετά κλικ πάνω στο "Προσθέστε νέα διεύθυνση". 

Μπορείτε, τέλος, να ορίσετε μια εκ των διευθύνσεων ως ΒΑΣΙΚΗ η οποία θα επιλέγεται αυτόματα ως ο προορισμός της παραγγελίας σας για να μην τη δηλώνετε κάθε φορά, εκτός αν εσείς επιλέξετε κάποια άλλη.

13. Τι μπορώ να κάνω αν δεν τα καταφέρνω και τόσο καλά με...τους υπολογιστές; 

Μην ανησυχείτε καθόλου, έχει συμβεί σε όλους μας. Καλέστε μας στο 2106027900 ή στο 801-11-181920 για οποιοδήποτε θέμα αντιμετωπίζετε ή για να κάνετε την εγγραφή σας ή για να μας υπαγορεύσετε την παραγγελία σας και να κάνουμε τα υπόλοιπα εμείς ή...επειδή έχετε όρεξη για κουβέντα! Μας αρέσει πολύ να σας μιλάμε! Οι ώρες που θα μας βρείτε είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 - 21:00 και το Σάββατο από τις 08:00 - 20:00. Σας περιμένουμε!