Σημαντικές ενημερώσεις για την εξυπηρέτησή σας λόγω των ειδικών συνθηκών.

Αγαπητοί μας πελάτες,

Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι αναγνωρίζουμε τη δυσκολία των έκτακτων συνθηκών που διανύουμε και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες σας.  

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και για να αποφύγετε πιθανές αναμονές που μπορεί να αντιμετωπίσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο, συγκεντρώσαμε σε αυτή τη σελίδα κάποιες πληροφορίες που χρειάζεται να γνωρίζετε για τις αγορές που πραγματοποιείτε μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Πρόκειται για έκτακτα δεδομένα που όσοι είστε πελάτες μας γνωρίζετε ότι δεν ισχύουν υπό κανονικές συνθήκες. Ζητάμε την κατανόησή σας για την παρούσα περίοδο.

•    Δεν πραγματοποιείται άμεση δέσμευση των προϊόντων για κάθε παραγγελία, ώστε να υπάρχει πληρέστερος ανεφοδιασμός καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας. Για πιθανές ελλείψεις θα σας ενημερώσουμε λίγο πριν την παράδοση της παραγγελίας σας.

•    Τα αντισηπτικά και απολυμαντικά προϊόντα βρίσκονται σε γενική έλλειψη. Τηρώντας τα έκτακτα μέτρα των αρχών και λόγω περιορισμένης διαθεσιμότητας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως ο μέγιστος αριθμός αγοράς αντισηπτικών και αντιβακτηριδιακών προϊόντων είναι 2 (δύο) τεμάχια μεμονωμένων συσκευασιών ανά πελάτη.

•   Έχει εφαρμοστεί ο μειωμένος ΦΠΑ, όπως προβλέπεται από την πρόσφατη νομοθεσία, για είδη ατομικής υγιεινής και προστασίας, και σε συγκεκριμένα είδη βρεφικής περιποίησης και καθαριότητας.

•    Ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις σε παραδόσεις εκτός των περιοχών Αττικής, Θεσσαλονίκης, Πάτρας, Λάρισας, Τρικάλων, Βόλου και Ιωαννίνων, οι οποίες εξυπηρετούνται με courier. Όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη, θα σας ενημερώνουμε μέσω μηνύματος με τον αριθμό της φορτωτικής.

•    Παρακαλούμε να καταχωρείτε τον ΤΚ πριν ξεκινήσετε την διαδικασία της παραγγελίας.

•    Παρακαλούμε να ολοκληρώνετε την παραγγελία σας μέσα στο χρονικό διάστημα των 75 λεπτών έτσι ώστε να μην χαθεί η ώρα παράδοσής που επιλέξατε.

•    Τροποποίηση ή ακύρωση παραγγελίας είναι δυνατή εντός 24 ωρών μετά την καταχώρηση της παραγγελίας, μέσα από το ιστορικό παραγγελιών. Προσοχή, η τροποποίηση ακυρώνει την αρχική παραγγελία, προσθέτει τα προϊόντα στο καλάθι και θα πρέπει να ολοκληρωθεί από την αρχή.

•    Μετά από 24 ώρες, δεν έχουμε τη δυνατότητα να δεχόμαστε συμπληρωματικές παραγγελίες,  παρά μόνον ακύρωση παραγγελίας. Μπορείτε να αποστείλετε το αίτημα ακύρωσης στο info@eshopmymarket.gr, αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας.

•    Παρακαλούμε για την προσοχή σας στις ημέρες που επιλέγετε για παράδοση, καθώς λόγω της αυξημένης ζήτησης είναι πλέον πολύ μεταγενέστερες.


•    Στην περίπτωση που οι τηλεφωνικές μας γραμμές είναι κατειλημμένες σας παρακαλούμε να στέλνετε το αίτημά σας με email στο info@eshopmymarket.gr


Σας ευχαριστούμε πολύ εκ των προτέρων.


Επιστρέψτε στην Αρχική Σελίδα.